Set Supplemen Terbaik Selepas Melahirkan Anak Secara Normal atau Pembedahan

Kat sini saya nak kongsikan satu set supplemen yang terbaik selepas melahirkan anak. Shaklee menyediakan salah satu set "Healthy Postnatal" yang sangat bagus untuk memberi tenaga, nutrisi yang secukupnya kepada badan ibu. Secara tidak langsung, sepanjang tempoh berpantang ni, kita akan rasa lebih cergas, bertenaga, sihat dan paling penting susu yang dihasilkan pun berkualiti dan banyak. Saya juga amalkan vitamin2 ni sewaktu berpantang dulu dan secara jujur saya katakan, disebabkan oleh set supplemen ini lah yang membuatkan saya jatuh cinta dengan Shaklee. =)


Apakah fungsi setiap vitamin ni?

1) Vitamin C

~ Meningkatkan sistem imun badan ibu.
~ Membantu penghasilan kolagen yang sangat penting untuk proses penyembuhan luaran dan juga dalaman.
~ Antioksidan yang bagus untuk menghalang penghasilan radikal bebas.

2) Alfalfa

~ Digunakan secara tradisi sejak dahulu sebagai milkbooster yang terbaik.
~ Bertindak seperti kacip fatimah.
~ Membantu dalam mendetoks badan.

3) ESP

~ Sumber protein daripada non-gmo soya yang mengandungi 9 amino acids perlu.
~ Membantu penyembuhan luka dalaman dan luaran.
~ Bertindak bersama vitamin c untuk penghasilan kolagen.
~ Bantu untuk membanyakkan susu dan susu badan terhasil lebih pekat dan creamy.
~ Membantu memberi tenaga kepada para ibu sepanjang hari.

4) Vitalea

~ Multivitamin yang sudah berusia 100 tahun di pasaran.
~ Memberi keperluan nutrisi yang lengkap kepada badan supaya badan dapat berfungsi pada tahap yang optimum.
~ Membekalkan zat besi untuk pembentukan sel darah merah.

5) Omega Guard

~ Membantu memecah lemak2 berlebihan dan sekaligus menurunkan berat badan.
~ Membekalkan keperluam DHA dan EPA. Secara tak langsung, bayi juga dapat kelebihannya melalui susu ibu,

6) Ostematrix

~ Membekalkan keperluan kalsium yang penting untuk kesihatan tulang dan gigi.
~ Mencegah sembelit sepanjang tempoh pantang
~Membantu mencegah sakit sendi, urat dan belakang.
~ Ibu menyusu memerlukan keperluan kalsium lebih daripada orang biasa.


Jom kita tengok pula apa kata mereka yang sudah cuba supplemen terbaik dunia ni sepanjang tempoh pantang mereka.






Saya secara personally memang mengamalkan set pantang shaklee sepanjang tempoh pantang saya. Dan masa itu adalah kali pertama saya cuba produk Shaklee. Sekali cuba terus jatuh cinta. Banyak kelebihan yang saya dapat, antaranya:

* Badan lebih bertenaga sepanjang hari
* Tidak pernah sembelit
* Susu badan memang meriah sampai penuh freezer mama dan mak.
*Kulit makin cerah dan glowing (suami yang tegur)
*Takde rasa sakit badan atau urat
* Luka czer memang cepat baik.

Jadi macam mana nak dapatkan supplemen terbaik dunia ni? Senang sahaja, hubungi saya dan saya akan berikan consultation free sepanjang hayat apabila anda menjadi customer saya. Selain itu, special untuk bulan ni, jika anda daftar sebagai ahli dan beli set ni, anda layak mendapat botol vitalea secara percuma!!!best kan? Selain itu, ada banyak lagi la benefits bila dah sign-up jadi member. Hubungi saya, pastu kita cerita dengan details k. ^_^
Aina Mohd Amin (ID: 1092280)


FB : Aina Amin
Tel No: 013-9695362
Email: aina061@gmail.com
COD area: Indera Sempurna, Taman Selamat, Tanjung Api, Kampung Selamat, Tanjung Lumpur, Taman Tas, Balok, UIA, Inderapura, HTAA dan sekitar Kuantan, Pahang.
Penghantaran ke seluruh negara adalah melalui pos.

No comments:

Powered by Blogger.